Testimoni : Suami Puji Isterinya Dah Kurus dan Cantik Selepas Consume Shaklee

Salam Jumaat yang barakah, kali ini saya mahu berkongsi testimoni Set Slimming Shaklee dengan anda. Apa yang menariknya testimoni ini telah dipuji oleh suaminya yang telah mula nampak perubahan bentuk badan isteri yang disayangi setelah mengamalkan produk Shaklee.

Jom baca pengakuan Puan

Testimoni Set Slimming Shaklee

"Syukur alhamdulillah seronoknya husband ckp "sayang, abang tengok dah kurus la...peha tengok dah kecik, perut pun abang tengok dah kempis sikit"...hehehe kali ni dah 5 kali dok puji jer..terharunya...nak kata saya diet tak jugak..may be saya rajin buat senaman kat rumah...turun 4 kilo..jadila kan..turun secara sihat..kalau saya konsisten lagi mesti dapat turun lagi banyak...hihihi...(sekarang ni tengah usaha lagi)...selain dari masalah berat badan saya juga mengalami gusi berdarah...saya ambil ostematrix dan vita c chewable...alhamdulillah sekarang gusi dah tak berdarah lagi..sebab saya kurang kalsium...memandangkan saya breastfeeding memang memerlukan kalsium...so sekarang saya amalkan ESP, Lecithin, Alfalfa, Ostematrix, Vitamin C Chewable...akhir sekali saya ambik Vitamin E..semalam baru je makan..hehe..yang penting sekali ikut jadual makan supplement yang disarankan dan minum 3 liter air sehari..kalau tak ikut macam mana nanti vitamin nak meresap...hihihi...ok itu je saya nak kongsi..w.salam"

Alhamdulillah seronok bila dapat feedback yang baik dari pelanggan setelah amalkan Shaklee. Memang niat saya untuk membantu anda hidup dengan lebih sihat dan meningkatkan keyakinan anda. Disamping itu saya juga berniat untuk membantu anda mengubah ekonomi keluarga anda. Bagaimana caranya? Daftarlah keahlian anda dengan Shaklee dan jana pendapatan sampingan anda dengan Shaklee.

Oh ya, promo Vitamin E bagi bulan Jun 2014 masih lagi berlangsung sehingga hari Isnin ini 30 Jun 2014. Rebut keahlian percuma Shaklee jika anda grab 1 set promo ini dan cash back menanti anda pada 15 Julai 2014. Dapatlah top up belanja untuk raya nanti kan??

Ok kepada anda yang berminat untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai keahlian Shaklee dan peluang biz bersama Shaklee anda serta mahu grab apa-apa sahaja produk Shaklee boleh hubungi saya seperti talian di bawah :

Fiza
sms / whatsapp 012-5252257
atau
email : fizasalleh83@gmail.com

*These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or preven any disease.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...