Saya Pengedar Sah Shaklee di Rapat Setia, Ipoh Jaya, Pekan Razaki

Pengedar Shaklee Rapat Setia, Ipoh Jaya, Pekan Razaki


Berita baik untuk anda yang bekerja mahupun tinggal sekitar kawasan Ipoh, Rapat Setia, Ipoh Jaya dan Pekan Razaki. Kini anda boleh dapatkan product Shaklee anda secara terus daripada saya. Saya menawarkan perkhidmatan secara cash on delivery (COD) ke semua kawasan-kawasan di atas. Anda jimat tenaga, duit minyak dan duit parking.
Bagaimana pula dengan anda yang berada diluar kawasan yang saya nyatakan tadi?? Jangan risau untuk anda yang berada di luar kawasan Ipoh, saya juga ada menawarkan khidmat pos dengan menggunakan curier Pos Laju Malaysia, Gdex dan Citylink. so tiada masalah untuk saya uruskan penghantaran produk Shaklee anda.
Anda boleh hubungi saya untuk setkan appoinment bagi penghantaran secara cash on delivery ye kerana saya juga mempunyai ready stok.
Bagaimana untuk hubungi saya?
(1) Anda boleh SMS/WhatsApp/call di 012 525 2257
(2) Segan? Email pun boleh di fizasalleh83@gmail.com
Mengapa anda perlu beli dari saya?
Saya sudah join Shaklee selama hampir 2 tahun yang lalu. Saya juga telah menghadiri Bengkel Produk Nutrisi Shaklee yang telah diadakan oleh Nutrisionist Shaklee sendiri dan mempunyai sedikit sebanyak ilmu berkaitan produk Shaklee.
Eh, jangan tidak tahu yea, saya juga akan memberikan konsultasi secara percuma mengenai produk-produk Shaklee khas untuk anda yang membeli dengan saya. Mahu maklumat lanjut untuk menjalankan biz bersama Shaklee juga boleh. Anda hanya perlu setkan masa dan tempat sahaja (khas untuk anda yang serious ingin menambah pendapatan sahaja ye)


Ingin kenali saya dengan lebih dekat?
Kunjungi Facebook saya di https://www.facebook.com/fizasalleh83 atau follow saya di Google+  untuk tips kesihatan dan info menarik berkenaan product shaklee terkini termasuk peluang menjana pendapatan dengan team saya.
Jom hubungi saya hari ini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...