Atasi Masalah HB Rendah dengan Set HB Rendah Shaklee

Kebanyakan wanita hamil kerap mengalami masalah bacaan hb rendah terutamanya apabila kandungan berusia 7 bulan ke atas. Ini adalah kerana baby di dalam kandungan telah sama-sama menyerap hb daripada ibunya untuk proses tumbesaran.

Boleh stress jadinya jika pergi check up bacaan hb berada di bawah bacaan 12. Saya juga biasa mengalami masalah ini sewaktu mengandungkan ketiga-tiga anak-anak saya. Paling terkesan ketika mengandungkan anak ketiga saya Izara. Pada waktu itu kandungan saya berusia 8 bulan, check up bacaan hb ketika itu ialah 9. Nurse dan doktor memang marah saya dan minta saya mula makan makanan tambah darah seperti bayam, ikan bilis, kerang, hati ayam lah. Masalahnya semua makanan tersebut saya tidak makan kecuali bayan dan ikan bilis sahaja. Doktor bagi saya tempoh seminggu untuk saya baiki semula bacaan hb saya, jika tidak setiap hari saya perlu ke klinik untuk buat test bacaan hb sehinggalah bacaan hb saya meningkat semula.

Pada waktu itu, memang saya rasa sangat stress, lalu saya cuba google supplement untuk tambah darah dan terjumpa blog upline saya MYCHIBIBOX yang menceritakan mengenai Set HB Rendah bagi Wanita Hamil. Saya disyorkan untuk mengambil Vitalea, B Complex dan Vitamin C. Oleh kerana saya diberi masa seminggu untuk menaikkan semula bacaan hb saya, saya terus membeli ketiga-tiga supplement tersebut dan makan dengan konsisten serta mengikut aturan pengambilannya dengan betul. Alhamdulillah check up seterusnya, bacaan hb saya telah meningkat daripada bacaan 9 ke bacaan 12.

Saya juga ingin mengesyorkan wanita-wanita di luar sana yang mempunyai bacaan hb rendah untuk consume Set HB Rendah Shaklee ni...memang terbaiklahh!!!

Jom baca apakah fungsi setiap vitamin yang ada di dalam set ini

Set HB Rendah Shaklee


Vitalea
- Mengandungi zat besi untuk pembentukan sel darah merah dan menghasilkan darah yang sihat.
- Zat Besi menjadi sebahagian daripada struktur hemoglobin yang membawa oksigen ke tisu dan sel

B Complex
- Meningkatkan sel darah merah dan hemoglobin
- Lengkap dengan Vitamin B12 dan asid folic yang menjadi punca masalan HB rendah

Vitamin C
- membantu penyerapan optimum vitamin b12 dan zat besi
- membantu pengeluaran hemoglobin dan meningkatkan pertahanan badan

Untuk anda yang mempunyai masalah hb rendah ni, ini adalah supplement yang sangat sesuai dengan anda. Berbaloi untuk anda beli 1 set kerana ia mampu bertahan sehingga 4 bulan penggunaan. Malah ia juga boleh digunakan ketika anda berpantang nanti.

Berminat untuk mendapatkan Set HB Rendah Shaklee ini dari saya?? Boleh hubungi saya seperti nombor yang tertera di bawah :

Fiza
sms / whatsapp 012-5252257
atau
email : fizasalleh83@gmail.com

*These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or preven any disease.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...