Keahlian Percuma Dengan Pembelian Vitamin E Shaklee

Ramai yang whatsapp saya dengan bertanya bagaimana untuk mendapatkan keahlian percuma dengan pembelian Vitamin E Shaklee bulan ini.

Caranya mudah sahaja, anda hanya perlu membeli pakej promo Vitamin E bulan ni iaitu Buy 6 Free 1. Kerana pembelian set ini sudah melebihi RM 650 atau lebih daripada 200uv. Since dah join membership Shaklee anda akan menikmati banyak kelebihan dengan Shaklee iaitu :

Promo Vitamin E Shaklee - Jun 14

- cash bonus setiap 14hb ( tertakluk kepada terma dan syarat)
- bonus kumpulan sehingga level 6 
- Car bonus ( Shaklee tak bagi kereta tetapi Shaklee bayarkan duit kereta anda setiap bulan anda cuma pilih kereta apa yang anda mahu beli sahaja)
- peluang untuk melancong ke luar negara atau menunaikan umrah secara percuma dengan layanan 5 bintang
- memperolehi lebih ramai kenalan
- pembelian barangan Shaklee dengan potongan harga antara 15 % hingga 20 %
- kelas training diadakan secara online dan offline
- group perbincangan dengan rakan biz lain secara whatsapp untuk menambahkan lagi ilmu Shaklee

Wow!!! Semuanya best bila anda join Membership  dengan Shaklee. Selain itu, anda juga boleh join keahlian Shaklee dengan membayar yuran sebanyak RM 75 ( yuran ahli RM 65 + RM 10 postage) untuk seumur hidup.

Saya dah join sejak setahun setengah yang lalu, dan alhamdulilah saya sudah merasai income 4 angka. Sangat2 membantu ekonomi keluarga saya sekarang.

Bagaimana? Anda juga mahu menjadi sebahagian daripada keluarga besar Shaklee saya? Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut seperti talian yang tertera di bawah :

Fiza
sms / whatsapp 012-5252257
atau
email : fizasalleh83@gmail.com

*These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or preven any disease.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...