Testimoni : Bacaan Gula Bagi Pesakit Kencing Manis Turun Selepas Ambil Vivix

Assalamualaikum readers...salam khamis dan salam ramadhan..
since bulan ni ialah bulan promo Vivix Shaklee , saya akan cuba share seberapa banyak testimoni-testimoni hebat selepas mereka mengambil Vivix.

Tapi untuk hari ini, saya mahu share dengan anda kehebatan Vivix ke atas pesakit kencing manis.
Jom kita baca pengakuan beliau yang telah dipostkan ke ruangan komen di Facebook.

Testimoni Vivix Shaklee

"Salam...nak share pengalaman ibu mertua saya...minggu lepas hubby saya ada hadiahkan Vivix untuk ibu mertua saya. Ibu mertua saya ni ada kencing manis, darah tinggi, sakit lutut dan asma. So ibu mertua saya start makan Vivix hari ahad. Hari khamis malam dia ada pegi kenduri dan makan segala makanan yang manis-manis kat situ...esok pagi dia test gula dan dia TERKEJUT!!! sebab gula dia tak naik cuma 6.2, kalau sebelum ni dia tak boleh langsung makan benda manis esok pasti gula dia tinggi...pagi sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia...saya dan hubby gembira dan syukur sangat bila dengar berita atas perubahan yang mendadak itu. Alhamdulillah thanks Shaklee"

Alhamdulillah,,seronok dengar bila pelanggan bagi feed back positif selepas mengambil Shaklee. Untuk makluman anda, Vivix ni berfungsi untuk reset semula DNA badan kita. Semua faktor-faktor negatif dalam badan yang boleh memudaratkan kesihatan akan direset semula oleh Vivix. Sebab tu jika anda mahu kelihatan muda 25 tahun dari sekarang, anda kena mula ambil Vivix hari ini.

Jangan risau promo Buy 6 Free 1 kan ada. Anda boleh share dengan rakan-rakan mahupun adik beradik anda untuk hidup dengan lebih sihat dan cantik.
Speciallnya bulan ini anda boleh dapat free membership tau, plus dapat cash back lagi bulan depan. Dapat la tampung duit raya sikit...

Macam biasa, untuk order mahupun pertanyaan mengenai produk Shaklee boleh terus hubungi saya seperti talian di bawah :

Fiza
sms / whatsapp 012-5252257
atau
email: fizasalleh83@gmail.com

*These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or preven any disease.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...