Saya Menyesal Tak Ambil Performance Drink Semasa Puasa

Alhamdulillah dah masuk hari ke 10 kita berpuasa hari ini. Saya nak share dengan anda pengalaman berpuasa saya bersama Performance Drink Shaklee yang bagi saya ia merupakan pengalaman yang paling seronok apabila saya berpuasa tahun ini. Sejak 8 hari berpuasa memang saya tak pernah tinggal untuk berbuka dan sahur bersama Performance Drink ni.

Shaklee Performance Drink


Nak dijadikan cerita, 2 hari lepas saya sekeluarga telah pulang ke rumah MIL di Penang untuk berbuka puasa disana. Dan saya terlupa untuk membawa Performance Drink saya bersama. Bila time nak berbuka puasa baru saya perasan yang saya terlupa nak bawa Performance Drink saya. Memang rasa tak puas berbuka petang itu, saya kerap minum air sejuk untuk membasahkan tekak yang haus ni. Malam tu saya rasa flat, letih melampau.

Bangun sahur keesokkan harinya untuk bersahur pun saya tidak dapat bersahur dengan Performance Drink. Memang rasa lain..sepanjang perjalanan untuk balik ke rumah sendiri di Ipoh, saya dan suami rasa lemau..bila sampai rumah dan selesai solat zohor...kami mencari bantal untuk berehat...memang lain rasa badan bila tak ambil Performance Drink ni...cepat lemau dan letih..tekak pun rasa tak sedap.
Suami saya pun perasan. Dia minta saya untuk sediakan Performance Drink sebagai juadah untuk kami berbuka petang semalam.

Dan yes bila dapat berbuka dengan Performance Drink ni..dah tak da lagi rasa lemau dan haus yang melampau...nak buat terawih atau mengaji satu juzuk al -quran pun tak da masalah. Saya memang serik dengan pengalaman meninggalkan Performance Drink selama 2 hari. Saya tidak akan sekali-kali meninggalkan Performance Drink lagi.

Untuk anda yang belum lagi mencuba minuman kegemaran saya ini, sila cuba ia hari ini dan ia tidak akan mengecewakan anda kerana minuman ini sangat sesuai untuk seisi keluarga anda, termasuklah anak-anak kecil anda yang baru dilatih untuk berpuasa.

Untuk place order, boleh hubungi fiza seperti nombor yang tertera di bawah :-

Fiza
sms / whatsapp 012-5252257
atau
email : fizasalleh83@gmail.com

*These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or preven any disease.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...