Shaklee Boleh Menyebabkan Anda Berkepit Suami Isteri

Salam Jumaat yang barakah,

Saya pasti ramai di antara kita para isteri tidak mahu berpisah waima sesaat pun dengan suami dan anak masing-masing. Tapi dalam kehidupan harian yang mencabar dan hectic kini, apalah daya kita, terpaksa berpisah sementara dengan suami dan anak untuk keluar mencari rezeki bagi menyara keluarga.

Memang betul meninggalkan dan ditinggalkan adalah 2 perkara yang berbeza, namun kedua-duanya tidak dapat dielak jika kita suami isteri atau pasangan kita bekerja secara makan gaji. Seperti saya juga, terpaksa berpisah dengan suami yang bekerja di Taiping dan saya bersama anak-anak akan hanya berjumpa dengannya bila tiba hujung minggu sahaja.

Serius saya bosan dengan keadaan ini ditambah pula dengan beban kerja di pejabat yang menuntut saya untuk pulang lewat selepas jam 5.00 petang. Mujur anak-anak saya tinggalkan dengan ibu bapa saya sendiri, kuranglah rasa gusar di hati. Tapi tahukah anda bahawa perniagaan Shaklee ini akan menyebabkan anda dan suami sering berkepit jika anda serius ini menjalankannya.

Mengapa saya berkata begitu? Shaklee menawarkan pendapatan atau bonus yang bukan sahaja terhad kepada 5 angka, malah ianya infiniti. Apa yang anda perlu buat ialah cekal, hati kering, telinga kebal, rajin dan konsisten dengan apa yang anda lakukan dari hari pertama anda join membership dengan Shaklee. Apabila income Shaklee anda telah mencapai lebih daripada gaji anda sekarang maunya anda tak mahu berhenti kerja dan jalankan biz Shaklee anda bersama pasangan masing-masing kan?

Inilah impian saya selama ini, dan saya yakin impian dan doa saya untuk menjadi WAHM (work at home mother) akan tercapai jua dalam masa terdekat.
Siapa tak mahu income RM 30,000 sebulan dengan hanya jual vitamin??
Siapa tak mahu income RM 30,000 sebulan dengan hanya bungkus vitamin dan pos??
Kerja mudah, dan ia menggunakan masa kita sendiri.
Tidak perlu nak kena marah dengan bos, tidak perlu nak kejar masa punch kad pun.

Jika ada antara anda yang bertanya boleh ke nak jual vitamin ni? Jom saya bagi perumpaan ini. Cuba anda fikirkan mengapa syarikat-syarikat pengeluar televisyen seperti Sony, Samsung, LG dan lain-lain lagi mampu menjual dan mempelbagaikan televisyen mereka sehingga hari ini? Sedangkan jika anda fikir kembali, televisyen adalah suatu benda yang jarang orang akan beli, mungkin selepas 5 tahun atau 10 tahun baru orang beli baru. Sedangkan vitamin adalah makanan tambahan yang orang akan beli setiap bulan untuk jaga kesihatan mereka. Percaya bahawa hati manusia ini Allah yang pegang dan hanya Allah sahaja yang akan membuka hati manusia untuk membeli. Dan ada caranya bagaimana untuk membuka hati-hati manusia untuk membeli. Nak tahu lebih lanjut?? Anda perlu ambil langkah pertama ini :

Join Keahlian Shaklee

- join keahlian Shaklee dengan bayaran RM 65 seumur hidup dan kos pos memberkit sebanyak RM 10
atau
- join keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian 2 botol Vivix Shaklee atau 3 kotak Shaklee Collagen Powder
atau
- join keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian bernilai RM 680 ke atas yang bersamaan dengan 200uv  

Daftar Keahlian Shaklee

Langkah seterusnya akan saya maklumkan setelah anda join keahlian Shaklee bersama saya. Untuk pertanyaan lanjut dan pembelian produk Shaklee sila hubungi saya :

Fiza 
sms / whatsapp 012-5252257
atau
email : fizasalleh83@gmail.com

*These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or preven any disease.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...