Hapuskan Jerawat dengan Set Jerawat Shaklee

Assalamualaikum, harap anda sihat-sihat belaka hendaknya.

Sebenarnya saya sangat eksited nak cerita pasal testimoni Set Jerawat Shaklee ni..saya kenalkan dia sebagai Cik E, masih segar di ingatan saya, 7 bulan yang lalu Cik E pada mulanya bertanya pada saya apakah khasiat ESP untuk kulit selepas melihat promo ESP saya di wall facebook, ini adalah kerana kulit muka beliau mula ditumbuhi jerawat selepas menggunakan satu produk yang paling popular di pasaran ketika itu.



Dan yes kulit muka beliau adalah sama seperti mana yang anda lihat di poster atas. Penuh dengan jerawat, kulit berparut, kulit berminyak dan tona kulit juga tidak sekata. Dalam masa yang sama Cik E juga ada masalah pembuangan, sebelum mengambil ESP beliau hanya akan ke tandas dalam 2 ke 3 hari sekali.

Saya telah mencadangkan Cik E untuk mengambil ESP, vitamin E dan vitamin C untuk masalah jerawat Cik E itu. Alhamdulillah selepas hampir 3 bulan minum ESP, ambil vitamin E dan vitamin C secara konsisten, Cik E telah merasai sendiri perubahan pada kulit wajahnya. Cik E maklumkan bahawa jerawat beliau telah mulai kering dan beliau juga tiada masalah untuk ke tandas lagi!!!

Berpuas hati dengan khasiat ESP, vitamin E dan vitamin C, beliau terus beritahu saya untuk join keahlian Shaklee pada bulan berikutnya dan kemudian barulah beliau mula mengambil vitamin E dan vitamin C untuk penjagaan kulit beliau.

Jom ikuti apa kata Cik E mengenai Set Jerawat Shaklee ini :


Seronok bila dapat feedback dari customer yang telah berpuas hati. Tidak sia-sia Cik E memilih Shaklee untuk masalah jerawat beliau.

Apa yang penting anda perlu konsisten dengan pengambilan vitamin Shaklee untuk merasai perubahannya dan yang penting ia jimat kerana sebotol vitamin C dan vitamin E mampu bertahan selama 3 bulan.

Oh ya bagi anda di kawasan Permatang Pauh atau Bandar Perda , P.Pinang boleh dapatkan produk Shaklee dari Cik E juga ye, sila hubungi beliau di talian 012-5603615

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee boleh juga hubungi saya :

Fiza
sms / whatasapp 012-5252257
atau
email : fizasalleh83@gmail.com

*These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or preven any disease.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...